REKLAMACE
V případě, že Vám doručené zboží přijde poškozené nebo si ho přejete z nějakého důvodu vyměnit či vrátit a požadujete poslat zpět peníze, vyplňte následující formulář, zašlete nám tím žádost a významě urychlíte proces vyřízení Vaší reklamace.
Podrobné reklamační informace získáte v obchodních podmínkách
Postup podání reklamace
1. Vyplňte formulář na této stránce
2. Popište, jak si přejete reklamaci vyřešit
3. Vyčkejte na instrukce, které Vám přijdou emailem
4. O celém procesu reklamace budete průběžně informováni emaily
Po přijetí reklamace do systému Vás budeme informovat emailem v den převzetí zásilky. Následně proběhne posouzení reklamace a Vašeho požadavku a začne samotné vyřizování reklamace.
O jejím vyřízení Vás budeme v co nejkratší době informovat taktéž emailem. Ze zákona je na vyřízení reklamace 30 dní, ale vždy se snažíme vše vyřídit rychleji k Vaší spokojenosti.
V případě dotazů volejte na telefon :-)
+420 724 225 412 nebo +420 602 491 044