S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

 

 

 

 

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Běžná cena 230 Kč (9 EUR)
Běžná cena 435 Kč (17 EUR)

ZBOŽÍ V AKCI

Běžná cena 126 Kč (5 EUR)
Běžná cena 1 300 Kč (51 EUR)
Běžná cena 291 Kč (11 EUR)

» Reklamace

REKLAMACE

 

V případě, že Vám doručené zboží přijde poškozené nebo si ho přejete z nějakého důvodu vyměnit či vrátit a požadujete poslat zpět peníze, vyplňte následující formulář, zašlete nám tím žádost a významě urychlíte proces vyřízení Vaší reklamace.

Podrobné reklamační informace získáte v obchodních podmínkách

Postup podání reklamace

1. Vyplňte formulář na této stránce

2. Popište, jak si přejete reklamaci vyřešit

3. Vyčkejte na instrukce, které Vám přijdou emailem

4. O celém procesu reklamace budete průběžně informováni emaily

 

Po přijetí reklamace do systému Vás budeme informovat emailem v den převzetí zásilky. Následně proběhne posouzení reklamace a Vašeho požadavku a začne samotné vyřizování reklamace.

O jejím vyřízení Vás budeme v co nejkratší době informovat taktéž emailem. Ze zákona je na vyřízení reklamace 30 dní, ale vždy se snažíme vše vyřídit rychleji k Vaší spokojenosti.

V případě dotazů volejte na telefon :-)   +420 724 225 412  nebo  +420 602 491 044

 

 

 

 

Reklamační formulář
Jméno : *
Příjmení : *
Kontaktní e-mail : *
Kontaktní telefon : *
Číslo účtu (pokud chcete vrátit peníze) : *
Typ výrobku (název,číslo): *
Číslo faktury/dodacího listu : *
Datum vystavení faktury/dodacího listu : * img
Popis závady,reklamace : *
 

 

ZmM3ZDRk